Mám číslo u jiného operátora, jak jej převedu k vám?

Celým procesem vás rádi provedeme. Kontaktujte vašeho stávajícího operátora s žádostí o ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele). Jakmile budete mít 14místné ČVOP, objednejte si přenos čísla na naší infolince 730 731 732 nebo prostřednictvím objednávkového formuláře. Po odeslání objednávky přes formulář vás budeme kontaktovat ohledně kontroly údajů a požadovaného data portace. Před samotným přenosem vašeho čísla od nás obdržíte novou SIM kartu, na kterou se Vaše číslo v naplánovaný den přenese. Deaktivace SIM karty opouštěného operátora bude provedena v naplánovaný den mezi 0:00 a 2:00. Následně bude mezi 4:00 a 6:00 aktivována nová SIM karta v síti Telestica. Od této chvíle můžete využívat naše služby.

Co je to virtuální operátor?

Mobilní virtuální operátor je takový operátor, který nespravuje vlastní infrastrukturu, ale využívá infrastruktury jiného operátora. Telestica využívá sítě T-Mobile, která se vyznačuje vynikajícím pokrytím na celém území ČR a nejrychlejší 4G sítí.

Co u vás znamená často zmiňovaný „osobní přístup“?

Při volání na naši informační linku vždy hovoříte s živými operátory, nikoliv s automaty, které často zdržují a přesto nedokážou vyřešit váš problém. Operátoři jsou navíc našimi zaměstnanci, takže vždy kvalifikovaně odpovídají na jakékoliv vaše dotazy.

Jak si mohu vaše služby objednat?

Služby si můžete objednat on-line na www.telestica.cz , telefonicky na zákaznické lince 730 731 732 nebo osobně na adrese Bašty 2, Brno.

Jak mám postupovat v případě ztráty SIM karty?

Zavolejte nám na číslo 730 731 732, my vám SIM kartu zablokujeme a následně vystavíme duplikát.

Pomůžete mi se správným nastavením mobilního telefonu?

Na tento typ služeb nejsme primárně zaměřeni, ale když nám zavoláte na zákaznickou linku, pokusíme se vám poskytnout podporu i v této oblasti.

Jaké jsou podmínky akce „tarif na 3 měsíce zdarma“?

Stačí někomu doporučit naše služby, třeba ostatním členům rodiny, známým, kolegům či přátelům. Za každého, kdo se stane naším zákazníkem, získáte svůj paušál na 3 měsíce zdarma. Tato akce se sčítá, takže za dva přivedené zákazníky neplatíte paušál půl roku a za čtyři zákazníky celý kalendářní rok. Paušál odpouštíme do výše tarifu vámi přivedeného zákazníka.

Převádí se volné minuty do dalšího období?

Ano, nevyčerpané minuty se převádí do dalšího zúčtovacího období.

Co se stane, když vyčerpám všechna data?

Po vyčerpání dat se vám internet zastaví, množství dat si můžete navýšit přechodem na vyšší internetový paušál.

Lze v průběhu zúčtovacího období měnit tarify a internet?

Tarify pro volání lze měnit kdykoliv a změna se projeví následující zúčtovací období. Internet lze také změnit nebo přikoupit kdykoliv a změna se projeví ihned po zpracování požadavku. V daném měsíci můžete využít všechna data objednaných internetových paušálů.

Lze nastavit maximální limit na volání?

V danou chvíli tato funkce není možná.

Jak zruším přesměrování do hlasové schránky?

Tuto funkci jednoduše zrušíte v nastavení mobilního telefonu. Nebo můžete jednoduše zadat do svého telefonu kód ##21# a odeslat jej tlačítkem pro volání. Případně nás kontaktujte a přesměrování vám zrušíme.

Lze zakázat posílání Premium SMS zpráv?

Posílání Premium SMS zpráv je při zřízení služby neaktivní. Tuto službu lze povolit na naší zákaznické lince 730 731 732.

Máte nějaký dotaz? Napište nám!


Co mají všechny tarify společné?

Co jde, to máte zdarma

SIM kartu vám zadarmo vyrobíme, zadarmo pošleme i zadarmo aktivujeme. Neplatíte ani za převod čísla od jiného operátora.

K ničemu se nezavazujete

Uzavřeme s vámi smlouvu bez závazku a na dobu neurčitou, kterou můžete kdykoliv vypovědět s lhůtou jeden měsíc.

Jednáme s vámi na úrovni

Podmínky jsme nastavili nejjednoduší, jak to jenom šlo. Neúčtujeme si žádné skryté poplatky. A malá písmenka pod čarou u nás nenajdete.

Vše řešíme osobně

S námi už nezažijete otravné a zdržující automaty - na zákaznické lince vždy mluvíte s operátorem. Takže když budete mít dotaz nebo potíž, vyřešíte vše rychle a pohodlně.