Volání za 0,50 Kč pro všechny
DotazyČasto kladené dotazy.
Nejčastější Dotazy
  • Co je to mobilní virtuální operátor?
    Mobilní virtuální operátor je takový operátor, který nespravuje vlastní infrastrukturu, ale využívá infrastruktury jiného operátora. Telestica využívá sítě T-Mobile, která se vyznačuje vynikajícím pokrytím na celém území ČR a nejrychlejší 4G sítí.
  • Co u vás znamená často zmiňovaný „lidský přístup“?
    Při volání na informační linku vždy hovoříte s živými operátory, nikoliv s automaty, které často zdržují a přesto nedokážou vyřešit váš problém. Operátoři jsou navíc našimi zaměstnanci, takže vždy kvalifikovaně odpovídají na jakékoliv vaše dotazy.

  • Mám SIM kartu u jiného operátora, jak ji převedu k vám?
    Celým procesem vás rádi provedeme. Kontaktujte vašeho stávajícího operátora s žádostí o ČVOP (číslo výpovědi opouštěného operátora). Jakmile budete mít 14místné ČVOP, objednejte si přenos čísla na naší infolince 730 731 732 nebo prostřednictvím objednávkového formuláře http://www.telestica.cz. Po odeslání objednávky přes formulář Vás budeme kontaktovat ohledně kontroly údajů, požadovaného data portace a doplnění ČVOP. Po sdělení ČVOP Vám pošleme novou SIM kartu, na kterou se Vaše číslo v naplánovaný den přenese. Deaktivace SIM karty opouštěného operátora bude provedena v naplánovaný den mezi 0:00 a 2:00. Následně bude mezi 4:00 a 6:00 aktivována nová SIM karta v síti Telestica. Od této chvíle můžete využívat naše služby.


  • Jakou velikost SIM karet používáte?
    Naše SIM jsou ve velikosti NANO a ke každé SIM kartě obdržíte redukci na velikosti MICRO a Standardní velikost. SIM lze vložit do všech dodaných redukcí.

  • Jak si mohu vaše služby objednat?
    Služby si můžete objednat on-line na www.telestica.cz , telefonicky na zákaznické lince 730 731 732 nebo osobně na adrese Bašty 2, Brno.

  • Jak mám postupovat v případě ztráty SIM karty?
    Zavolejte nám na číslo 730 731 732, my Vám SIM kartu zablokujeme a následně vystavíme novou.
  • Pomůžete mi se správným nastavením mobilního telefonu?
    Na tento typ služeb nejsme primárně zaměřeni, ale když nám zavoláte na zákaznickou linku, pokusíme se Vám poskytnout podporu i v této oblasti.

  • Jaké jsou podmínky akce „tři měsíce paušál zdarma“?
    V případě, že k nám přivedete nového zákazníka, získáte svůj paušál na tři měsíce zdarma. Tato akce se sčítá, takže za dva přivedené zákazníky neplatíte paušál půl roku a za čtyři zákazníky celý kalendářní rok. Paušál odpouštíme do výše tarifu vámi přivedeného klienta.

  • Převádí se volné minuty do dalšího období?
    Ano, nevyčerpané jednotky se převádí do dalšího zúčtovacího období.

  • Co se stane, když překročím limit dat?
    Po překročení limitu dat neplatíte nic navíc a můžete internet nadále využívat, avšak dojde k uplatnění politiky FUP a tím se sníží přenosová rychlost pro běžné využívání internetu na 64 kbit/s.

  • Lze v průběhu zúčtovacího období měnit tarify a datové balíčky?
    Tarify lze měnit, ale změna se projeví až následující zúčtovací období. Datový balíček lze navýšit kdykoli a je účtován aktuální v daném zúčtovacím období.

  • Lze nastavit maximální limit na volání?
    V danou chvíli tato funkce není možná. V budoucnu ji však plánujeme.

  • Jak zruším přesměrování do hlasové schránky?
    Přesměrování do hlasové schránky máte ve výchozím nastavení automaticky zapnuto. Tuto funkci jednoduše zrušíte ve složce „Nastavení“ mobilního telefonu. Bližší informace o tom, jak přesměrování zrušit, jsou popsány v uživatelské příručce k vašemu přístroji. Můžete také zadat do svého telefonu kód ##21# a odeslat jej tlačítkem pro volání.

  • Lze zakázat posílání Premium SMS zpráv?
    Posílání Premium SMS zpráv je při zřízení služby neaktivní. Tuto službu lze povolit na naší zákaznické lince 730 731 732.

Poradíme
Vám
730 731 732

Nechte toto pole prázdné

Ohlasy zákazníků:

  • "Přešel jsem k Telestice a přivedl k ní i dva svoje spolubydlící. Půl roku nebudu platit paušál. Asi poprvé v životě se můj účet za telefon dostane pod stovku."

    Radek - Olomouc

  • V pohodě operátor. Signál je všude, nabídka je pro mě docela výhodná a když potřebuju, vždycky mi na infolince pomůžou. Za mě OK.

    Michal, Vyškov